вторник, 1 август 2017 г.

ColourPop - първата ми поръчка

Здравейте,

Днес съм решила да ви покажа нещата, които поръчках от ColourPop. Това е първата ми поръчка. Отдавна исках да пробвам, някои неща и се абонирах към имейл известията им. Получих известие, че имат free shipping worldwide за поръчки над 35$.



Честно казано, хванах добра оферта! Шипинга беше безплатен над 35$, получих безплатна сянка, и комплекта от 3те продукта за устни беше намален!
Сега да ви покажа и продуктите освен :)

Да започнем с продуктие за устни

От долу на горе: Investigator, Speed Dial и Screenshot
от долу на горе: Speed Dial, Investigator, Screenshot



Това е комплекта Just Peachy, които съдържа 3 продукта в прасковен нюанс.
Ultra Matte Lip in Speed Dial
Ultra Matte Lip in Investigator
Ultra Satin Lip in Screenshot
Цветовете са почти идентични, което малко ме разочарова и също така са малко тъмни нюанси за моята кожа. Седят и малко по-тъмно на устните, както повечето течни матови червила. Предполагам, че след почивката ми ще седят по-добре. :)

След това,
дуото бронзант/ хайлайтър в колаборация с Alexis RenX ColourPop в цвят Topaz.



Отново.... не знам какво съм гледала, но тези продукти също са твърде тъмни за мен. (В действителност цветове са много по-топли, отколкото на снимката!)Бронзанта е много по-червеникъв/оранжев нюанс от колкото изглежда в сайта, а хайлайтъра е суууупер златен. На по-тъмна кожа седят страхотно, но не и на моята светла, бледа кожа :/

Безплатния продукт, който получих е сянката Super Shok Shadow в цвят Birthday Cake.





Цвета е пепел от рози подобен и силно блестящ, техният ultra-glitter финиш.Седи страхотно на клепача! И лимитираната бледо синя опаковка със звездички е много готина! Ако трябва да бъда честна, това е любимият ми продукт от всички, в тази поръчка.

Последният продукт, който ме прехвърли над тези 35$ е помада за вежди Brow Colour in Bangin' Brunette.




По някаква причина на снимките цвета излиза по-тъмен и по-пепелив от колкото в действителност. (което щеше да е супер ако беше такъв..) Всъщност цвета е по-светъл, и още по-разочароващо, по-топъл нюанс. Със сигърност е доста светъл за моите вежди.

Ще спомена само за доставката.
Отне 25 работни дни и страшно много нерви по освобождаването от митница! Аз не съм освобождавала нищо от митница до сега и може би за това ми отне толкова нерви и време, но ви съветвам ако поръчвате нещо, осведомете се преди това!

Като цяло имам доста конфликтни чувства за това преживяване. От една страна хванах добра оферта, от друга страна отне супер много време и нито 1 от продуктите, които поръчах не се оказа това което очаквах(което може и да чисто моя грешка в преценката) ..

А вие поръчвате ли козметика от чужбина? От кои сайтове? и какво бихте споделили като цялостно преживяване?



1 коментар:

  1. Кто-нибудь здесь когда-либо испытывал финансовый кризис? У меня была, и это была непростая ситуация, потому что я потерял почти все, и я не мог объяснить, как все прошло, но Covid-119 действительно меня испортил, но я благодарен сегодня за все Г-н Ли сделал для меня помощь с ссудой под 2%, чтобы вернуть мой бизнес, и сегодня я рад, что жизнь была несправедливой по отношению ко мне в течение всего периода Covid19. Г-н Ли - кредитный специалист, который работал с крупной американской компанией, которая ссужает деньги всем, кто ищет ссуду и готов заплатить взамен под 2%. Его адрес электронной почты: 247officedept@gmail.com И WhatsApp: + 1-989-394-3740

    ОтговорИзтриване